reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Bigoš

Filip Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V prvom rade človek mysliaci, hoci to tak nie vždy vyzerá... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Moje. Naše.

Filip Bigoš

Moje. Naše.

Som člen Kresťansko-Demokratickej Mládeže Slovenska a mám taký dojem, že súdruha Fica mám asi rád...

  • 9. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Voda v slnku

Filip Bigoš

Voda v slnku

Kedysi dávno, tak dávno, že si to nik už ani nepamätá, bola na svete mláčka...

  • 23. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Príbeh o Svetle

Filip Bigoš

Príbeh o Svetle

Dovoľte mi rozpovedať Vám jeden príbeh... ...príbeh o Svetle

  • 19. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tradičná slovenská kuchyňa

Filip Bigoš

Tradičná slovenská kuchyňa

Je štvrtok, som na ceste, unavený, hladný a chcem sa najesť... Veľmi ma potešilo, ako ma v obchode privítali, vážne!

  • 13. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Moje dnešné vianoce

Filip Bigoš

Moje dnešné vianoce

Svetlo pouličnej lampy sa odráža od kryštálikov snehu. Kráčajúc mestomvidím vyvesené parte so svojím menom...

  • 9. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 583x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu